10 Aralık 2007 Pazartesi

İLAHİLER

Abdest Aldığın Zaman
Allah Allah Dedikçe
Alma Tenden Canımı
Aman Allah İllallah
Aman Çeşme Annem
Arayı Arayı Bulsam İzini
Aşkın İle Aşıklar
Ay Doğdu Üzerimize
Bana Seni Gerek Seni
Bilmem Nideyim
Bir Gece
Biz Kur'anın Hadimleri
Bizden Selam Götürün
Bizleri de Mahrum Eyleme
Bu Aklu Fikrile
Bu Aşk Bir Bahri Ummandır
Bülbüller Sazda
Can'ü Gönülden Seversen
Candan İçeru
Canım Kurban Olsun
Cürmüm İle
Çağırayım Mevlam Seni
Demedim mi
Dertli Dolap
Doğmazdı Kalbe İman
Dost
Ehlen ve Sehlen
Elhamdülillah
Ey Allahım
Gel Gör Beni Aşk Neyledi
Gelin Ey Kardeşler
Göçtü Kervan
Gül Yüzünü
Güldür Gül
Güller Sümbüller
Gülme Gülme Ağla Gönül
Hac İlahisi
Hak Divanında
Hak Yarattı Alemi
Hakk'ı Zikret Her Yerde
Haktan İnen Şerbeti
İstediğim Haktır Benim
Kâbenin Yolları
Kalanlara Selam Olsun
Mağrur Olma insanoğlu
Mail Oldum Bahçesinde Hurmaya
Medinenin Yollarına
Medineye Varamadım
Mest'ü Hayranım
Mevlam nasip Etse
Muhammed Anadan Doğdu
N'oldu Bu Gönlüm
Neyleyim Dünyayı
Nur Kundak İçinde
Ölmeme Çare mi Var
Pervaneyim
Sana Hayrandır Efendim
Seher Vakti Bülbüller
Selam Olsun
Sen Derviş Olamazsın
Server-i Ser Bülendimiz
Sevgi Bahtolmuş Ezelden Bize
Sordum Sarı Çiçeğe
Şol Cennetin Irmakları
Taştı Rahmet Deryası
Tevhide Gel
Ya Resûlallah
Yağmur
Yan Yüreğim
Yusuf Misali
Zikrullah

DEVAMI VE TAMAMI>>>




Hiç yorum yok: